Rejtélyes spirális örvények jelentek meg, miután UFO hatolt be a Popocatépetl vulkánba Mexikóban

Egy furcsa jelenséget regisztrált a Catedral időjárási radar Nevado de Toluca közelében Mexikóban, amely 3600 méteres tengerszint feletti magasságban található. Ez a radar már 2012 óta mutat furcsa képeket, melyek azután jelentek meg, hogy egy UFO lépett be a Popocatépetl vulkánba, ami többször előfordult az elmúlt évek során. Amikor az UFO-k megjelentek, ezek az örvények is feltűntek. Az időjárási rendszer megtisztította a radart és minden esetben újra lett konfigurálva, de miután visszakapcsolták, az örvények ugyanúgy ott voltak. Hivatalosan semmilyen magyarázat nincs ezeknek a spirális örvényeknek az eredetére.

Az örvények 2016. februárjában és márciusában jelentek meg ismét furcsa, de szabályos energia minták formájában Mexikó felett. A jelenséget az időjárási rendszer Catedral nevű radarja rögzítette. Az energia örvények azt követően jelentek meg, hogy egy UFO lépett valamelyik vulkánba. A Popocatépetl vulkán esetében ez háromszor történt meg.

2015. december 28-án is megfigyelték a jelenséget, miután december 25-én egy szivar alakú UFO-t láttak. 2015. október 16-án szintén rögzítették a furcsa radarképeket azt követően, hogy október 7-én ugyancsak UFO tűnt fel a vulkán felett. Az első örvényeket 2012. október 27-én és 28-án regisztrálták, melyek azután jelentek meg, hogy október 25-én ismét egy szivar formájú UFO hatolt be a Popocatépetl vulkánba. Legutóbb az örvényeket azt követően regisztrálták, hogy egy UFO lépett be a Colima vulkánba 2016. február 15-én. A szabályosan örvénylő energia minták 2016. február 22-én és 23-án váltak láthatóvá.

A radarképeket ezt követően törölték az internetről. Dr. Jorge Tokunaga meteorológiai szakértő volt az, aki felhívta a jelenségre a figyelmet, és aki engedélyt kért a radar ellenőrzésére, valamint a probléma megoldására. 2016. februárjában a radart megvizsgálta és beállította, majd bejelentették, hogy rendben működik.

De az örvény 2016. március 1-én, 2-án és 5-én újra megjelent, de a képeket megint csak törölték az időjárási rendszerből. A jelenséget ismét a Catedral radar érzékelte Jiquipilcoban, melynek közelében nincsenek antennák, melyek megzavarhatnák a működését.

Mexikóban található időjárási radarok: http://smn.cna.gob.mx/

A Popocatépetl vulkán élő kameraképe: http://global-mystery.blogspot.hu/p/popocatepetl.html




Forrás

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése