"Egy rossz ember van odaát" - Találkozás egy halott lánnyal (Videó)

Egy paranormális nyomozó állítása szerint egy egy elhagyatott elmegyógyintézetben tett látogatása során egy halott lánnyal találkozott, azonban már a videó felvétel előtt két szellem is rárontott.
Az alábbi felvételeket Mark Vernon, paranormális nyomozó rögzítette, aki a szellemek létezésének bebizonyítására tette fel az életét.

Az 51 éves Mark azt nyilatkozta, hogy több szellemmel is találkozott míg a Wales-i Ruthin-ban található Pool Parc elmegyógyintézetben kutatott.


A hátborzongató találkozás Mark szerint egy "árnyékemberrel" és egy halott lánnyal esett meg, aki a találkozásukkor ezt mondta neki: "egy rossz ember van odaát".

"Sikerült elkapnom a pillanatot, mikor a két szellem előugrik az árnyékból egyenesen a kamera elé." -nyilatkozta Mark, aki közel 10 órán át filmezett a helyen.


"A szellemnek aki beszélt hozzám, olyan hangja volt, akár egy kislánynak, kértem, hogy ismételje el amit mondott, de nem jelent meg a kamera előtt, azonban azt hiszem, hogy  sikerült lefilmeznem azt a pillanatot, mikor ő rohant felém azon a sötét lépcsőn." -közölte Mark.

Majd folytatta - "Fel szerettem volna jutni a felső szintre, és ehhez a hátsó lépcsőt használtam, Amikor később visszanéztem a felvételt, láttam, hogy egy ködszerű alak rohan felém. Nem egészen szellem, de mégis valami olyasmi, sosem láttam még ilyet azelőtt.... Nyilvánvalóan megzavart, ugyanis egyenesen nekem rohant a lépcsőn lefelé."

Mark állítása szerint, azon a felvételen melyet még Márciusban rögzített ugyancsak az elmegyógyintézetben, megjelenik egy úgynevezett "árnyékember".

Véleménye szerint az árnyékemberek különböző alakokat ölthetnek, olyan formában jelennek meg amilyenben akarnak, általában tisztában vannak vele ha filmezik őket és ekkor többször mutatkoznak meg.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése