Több fényes tárgy jelent meg egy hegy fölött Szardínián, és egy háromszög alakú hajó követte őket

Olaszország, Szardínia

2014. augusztus 26.

A szemtanú, aki a videót készítette, a következőket mondta el:

"Szardínián voltam, és egy szép szállodába érkeztem meg, mielőtt hazaindultam volna. Azon voltam, hogy fürdök a medencében, amikor észrevettem több nagy fényt az égen. Fogtam az iPhone-omat, és rögzíteni kezdtem őket. Miután megnéztem a videót számítógépen, észrevettem egy furcsa, sötét, háromszög alakú hajót, mely a fényektől nem messze lebegett. Minden bizonnyal folyamatosan megfigyelte, vagy ellenőrizte őket. Amikor a fények eltűntek, a hajó felgyorsult, és természetesen követte a fényeket. Biztos vagyok benne, hogy valami kísérő lehetett, és nyilvánvalóan volt egyfajta kapcsolat a hajó és a fények között.

A fények szuper hatalmasak voltak, a szem számára szinte lenyűgözőek. Elég gyorsan leereszkedtek a hegy mögött, egyre lejjebb és lejjebb. Ez azt jelenti, hogy ezek fizikai tárgyak, és valamilyen meghajtott eszközök. Gondolhatja valaki - ahogy én is - , hogy kínai lampionok, de ha egy kicsit elgondolkodunk, akkor megérthetjük, hogy a kínai lámpások nem úgy viselkednek, mint ezek, és összességében egyáltalán nem így néznek ki."

Ezek nem kínai lámpások.

Miért?
  • Ki indít kínai lámpást fényes nappal?
  • Egyik kínai lampion sem tud ilyen fényt produkálni, ilyen időjárási körülmények között.
  • Ha azt gondolná valaki, hogy közel voltak, emlékezzen arra, hogy a hegy mögött tűntek el, ami azt jelenti, hogy távolabb voltak, mint a hegy.
  • A kínai lámpások soha nem süllyednek, mindig emelkednek, ez a céljuk! Talán lehetséges volna a szél miatt, de nézzük a sebességét! Úgy tűnik, hogy egyre kisebbek lesznek, ahogy elrepülnek, ez azt jelenti, hogy úgy mozognak, mint a légi eszközök.
  • Végül, de nem utolsósorban, miért volt ott egy katonai kinézetű hajó, majd miért követte a fények irányát a hegy mögé?


/új világtudat/

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése