Rejtélyes hangok 3.0 - Budapest

3 megjegyzés :

  1. Más hallotta ezeket a hangokat? Mert ahogy látom ez a belvárosban készült felvétel lehet, de senkitől nem hallottam és én sem hallottam a belváros felől semmilyen hasonló hangot mostanában, pedig szívesen fülön csípnék én is ilyen hangokat. Lehet hogy ez valami hang alákeverés, amit a videó alá kevertek. Sok komment írja ezt és valóban nagyon egyszerű ilyet készíteni, minden esetre ijesztő és elég hangos. Tuti hogy ezt ha tényleg megtörtént, hallania kellett sok embernek is. Itt nálunk például sokáig nem tudtam mik azok a hangok amik már éveken át hallhatóak a mai napig és rájöttem egy pár hónapja hogy egy ilyen ipari áramelosztó központból jön ami itt van kb 1 kilométerre. Úgy kell ezt elképzelni hogy egy nagy fény mint mikor villámlik és utána egy hatalmas dörgés mint nyáron zivatarok idején. Ez napközben rendszeres errefelé. Egyszer azonban pont kinéztem ablakon és láttam hogy egy hatalmas ívet hány az áram elosztó egyik trafójából az áram. Utána volt az a nagy bumm amibe bele szoktak remegni itt az ablakok. Hogy ez most hiba náluk vagy szokványos dolog nem tudom,minden esetre ez is egy rejtély. Ezt csak úgy elmeséltem mint érdekesség. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem két ismerősöm is hallotta, egyik az anyukám konkrétan. Mostanában kutatok ezután én is

    VálaszTörlés
  3. Nagyon érdekes téma, kár hogy én is lemaradtam róla =/
    Én két használható elméletet hallottam: az egyik hogy ezek a pólusváltást megelőző és a föld belsejében és mágneses mezejében lezajló folyamatok eredménye, a másik hogy föld alatti robbantások. A "vezetők" által kiépített földalatti bázisokat pusztítják el, ezért hallani csak a nagyobb városokban szinte. Pedig milyen munkával építgették -.-"

    VálaszTörlés