Hátborzongató égi hangok világszerte

Furcsa jelenség ütötte fel a fejét világszerte.
Az elmúlt hónapban a világ minden táján rendkívül furcsa, néhol ijesztő hangokat, búgást, rezonálást hallanak, mely esetenként egy óránál is tovább tart. Florida, Michigan, New Jersey, Victoria B.C., Alkmaar, Maryland, Scandinavia. Búgó, néhol fémes, de sokszor fúvó kürtökre hasonlító hangokat észleltek és a legfurcsább az egészben, hogy mindenhol hasonló az esetek leírása. Éjszaka és nappal  egyaránt előfordul.

Kijevben többször is hallották, az utóbbi most augusztus 11-én. De a legfrissebb tegnap augusztus 20-án Floridában.

Itt van a kijevi eset videója, alatta a tegnap felvett hangok Floridában.

Többen apocalyptikus hangoknak vélik már és Máté evangéliumában szereplő kürtökre gondolnak.

(31. És elküldi angyalait nagy harsonaszóval, és összegyűjtik az ő választottait a négy égtáj felől, az ég egyik sarkától a másik sarkáig)


Angliában a Telegraph is kiküldött egy "csapatot" kivizsgálni az esetet, de nem sikerült az okot megtalálni.









14 megjegyzés :

  1. Szia!
    Már egy ideje olvasom a blogodat és nagyon tetszik. Idő közben a lemaradásomat is behoztam és szinte minden bejegyzést elolvastam. Azért gondoltam, hogy írok, mert tegnap fura dolgot láttam az égen este 10 körül. V alakban látszott 5-7 tompa fénnyel vörösen, narancssárgássan izzó fény és elég alacsonyan szállhatott mert elég nagynak tűnt... Sajnos lakóházak közül néztem, úgyhogy pár másodperc után a házak kitakarták, de azóta se hagy nyugodni a dolog. Te jobban képben vagy szerintem a mai földi és földönkívüli technikában és érdekelne a véleményed, hogy mi lehetett az.... Üdv: Veroni

    VálaszTörlés
  2. szia Veroni! :)
    Igazából sokféle magyarázatot hallottam az ilyesmikre.
    Az eddigi legvadabb a "jelzőfénnyel ellátott vadlibák" volt. xD
    a jelenlegi "hivatalos" földi technika szerint ilyen repülő jármű nincs. kivéve a lopakodót, de az hülye lenne kivilágítani magát. XD A világ több pontján jelennek meg V alakú repülő tárgyak. van amit hivatalosan letagadnak, eltussolnak, miközben több tucat ember látta. Ha átgondolom az egész földönkívüli dolgot az elejétől a végéig, akkor a földönkívüliek sokkal aerodinamikusabb szerkezeteket gyártanak(diszkosz alakú, gömb aklakú).Uh. szerintem valami földi jármű lehetett, amit a kormány jelenleg piszkosul "titkol".

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszi a választ! Hát az biztos, hogy nem vadkacsák voltak!!! :D:D:D De amúgy nem tudom...Magyarországon tuti nincs pénz ilyenekre. Kíváncsi vagyok, akkor ki cikázik felettünk. Üdv: Veroni

    VálaszTörlés
  4. amcsik... gondolom.
    azoknak minden légtérbe van engedélyük belépni -megj. indokolatlanul. főleg hogy egy titkos géppel röpködnek, így méginkább.

    VálaszTörlés
  5. http://vilaghelyzete.blogspot.com/2011/08/szabadkomuvesek-titkos-terve-az-angol.html

    VálaszTörlés
  6. Párom azt mondja, hogy ilyen hang mindenképpen fémtől származik, méghozzá úgy, hogy egy ponton rögzítve mozog, nagy erőbehatás éri (sír a fém), mint pl amikor a horrorfilmekben a hajó nyekereg a hullámzástól.

    VálaszTörlés
  7. Úgy 1 hete hallom, hogy Magyarországon többfelé egyre sűrűbben hallják a kijevihez hasonló hangot.
    Akármi is az, felfedhetné magát.

    VálaszTörlés
  8. Nekem még nem sikerült hallanom, pedig falun lakom, tehát kicsi a zajszennyezés. Csak hát nem tudom milyen erősséggűnek is kell lennie, lehet, hogy csak nem tűnt fel.

    Kedves Eddy! Ha megengeded, akkor írok Neked egy igen érdekes eseménysorozatot ami mostanában itt tapasztalható. Ha nem is posztolod ki, szerintem mindenképp megér egy olvasást.

    Az előző bejegyzést leszedtem, mert duplán rakta ki.Nekem még nem sikerült hallanom, pedig falun lakom, tehát kicsi a zajszennyezés. Csak hát nem tudom milyen erősséggűnek is kell lennie, lehet, hogy csak nem tűnt fel.

    Kedves Eddy! Ha megengeded, akkor írok Neked egy igen érdekes eseménysorozatot ami mostanában itt tapasztalható. Ha nem is posztolod ki, szerintem mindenképp megér egy olvasást.

    Az előző bejegyzést leszedtem, mert duplán rakta ki.

    VálaszTörlés
  9. és ezt is duplán... de miért? butatelefon...és ezt is duplán... de miért? butatelefon...

    VálaszTörlés
  10. megengedem persze. megengedem persze. xD

    VálaszTörlés
  11. kössz. ki kell röhögni a gyengébet :D

    VálaszTörlés
  12. jolvan na. nem bírtam ki. :) de mi van az eseménysorozattal?

    VálaszTörlés
  13. Minél többet hallgatom,annál ijesztőbb...Hallottam már én is,bár inkább a másodikat.Az elsőhöz még nem volt szerencsém.Remélem nem is lesz.

    VálaszTörlés
  14. ja nagyon ijesztő. főleg mert az amerikai bunkerek felrobbanása előtt pár órával is hallani lehetett ott a hangokat.

    VálaszTörlés