A Fórum 2.0 elindult!

Úgy vettem észre, hogy a meglepően nagy látogatottság ellenére még mindig sokak figyelmét elkerüli a bal oldalon külön modulba betett FÓRUM feliratú kép, így kénytelen vagyok egy külön bejegyzést szenteli neki.

-Szóval először is miért 2.0?
  • Mert az első megbetegedett. Valami adatbázishiba miatt kitörlődtek a topikok, így már nem biztonságos, így egy új oldalon csináltam másikat. (a jövőben inkább elhagyom a "2.0" dolgot xD)
-Másodszor miért lenne célszerű regisztrálni?
  • Megértem, ha esetleg azt gondoljátok, hogy "már így is túltermelés van az ilyen fórumokból, felesleges még egy ugyanolyan". Ez eddig oké, csak épp nem ugyanolyan. A topikok lehetnek hasonló nevűek, de a tartalmuk NEM! Ha valaki a "konkurens" (egy célért dolgozunk, de találóbb kifejezést nem találtam) fórumokba véletlenül nem kapcsolódik be, itt esetleg megismerhet olyan történeteket, ötleteket, elképzeléseket amiket máshol még nem hallhatott. Találkozhat olyan emberekkel akikkel máshol nem (gondolom ez elég egyértelmű, és nyilvánvaló xD). A lényeget tudod: Regisztrálj! Beszélgess! Oszd meg a gondolataid és történeteid!

Megtekintéshez kattints az alábbi képre!
Az azonnali regisztrációhoz pedig IDE!



0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése