UFO Budapest felett!

Érdekes jelenségnek lehetett szemtanúja az, aki ma hajnalban (2012.okt.27) fürkészte Budapest egét. Az azonosítatlan repülő objektum kékes sárgás színekben világított perceken keresztül, miután végül nyomtalanul eltűnt – állítják a szemtanúk.


A szakértők egyelőre óvatosan nyilatkoznak az eseményről, azonban az nyilvánvalóan látszik, hogy nem valamiféle természeti jelenséget láthatunk a videón.

A szokatlanul látványos felvételről készítője a következőket mondta portálunknak:

"2012. október 27-én, hajnali 03:30 körül történt az esemény, az Orczy kerttől nem messze. Épp lenn sétáltattam a kutyámat, amikor megpillantottam az égen ezt a dolgot. Gyorsan felszaladtam a kutyussal, felkaptam a kamerámat, és odaszaladtam az ablakhoz, hátha onnan még mindig látni.

Szerencsére még ott volt, ezért sikerült lefilmezni. Az "égi jármű" nem adott különösebb hangot, csak halk "sívitást", amit a videón nem igazán hallani, mert eléggé beleolvadt a háttérzajba. Amikor én megláttam, akkor már egy helyben állt, ezért nem tudom merről jött, de később Kőbánya irányába haladt tovább, majd egy pillanat alatt eltűnt a látómezőből. Nem tudok róla, hogy a jelenséget rajtam kívül más is látta volna."


/Kis Kapu/ufohirek/

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése